SEE YOU SOON!

Dobrých zpráv není nikdy dost, a to že se 11. května opět společně uvidíme v POP, je tou nejlepší zprávou!

Dříve tak milovaný homeoffice dnes už všichni rádi vyměníme za osobní kontakt a společné dny plné kreativní práce, která nás tak baví :)

Jak trávil náš POP tým dny doma na homeoffice? 

Monika Lörinczová (Image & Trend Consulting)

Home office a karanténa. Pocit uzavření, izolace atd…existuje již mnoho článků a reakcí na
tuto tématiku. Ale proč to nepojmout jinak, pozitivněji?
Je to také čas se zastavit a jen tak být. Být sám se sebou. Ačkoli se to může zdát nudné,
přínos je obrovský.
Taky jste již měli možnost poznat lépe sami sebe? Já se považovala vždy za velmi
komunikativní a organizovanou bytost. Ale až teprve teď jsem měla možnost prozřít a zjistit,
že sice ve věcech organizovaná jsem, ale v čase to má ještě své rezervy. A také jsem si
uvědomila, že z neustále řinčícího telefonu „vylítávám z kůže“ a že potřebuji mít svůj prostor,
než se opět vrátím zpět ke své smečce☺.
A na těchto aspektech mé osobnosti bych nemohla „pracovat“, pokud bych nebyla vystavena
tomuto, řekněme pozastavení, které je ale opravdu jen zdánlivé.
A jak vše zvládám teď, po téměř měsíci karantény? Prostě báječně. Den začínám kávou a pak
už jsem nastartovaná na pracovní den, který je neobvykle kreativní. Úkoly neustále přibývají
a já jsem za ně vděčná, protože jsou to opět výzvy k hledání nových cest, cest k vám.
S celým týmem jsme mohli rozjet projekty, které dlouho ležely v našich hlavách, a které bylo
těžké zasadit do našich beztak už naplněných diářů. A tak doufáme, že to vše, na čem teď
společně pracujeme, se vám líbí…:)

IMG_2011

Nikoleta Ivanková-Macejová (Digital Content Manager)

Pracovný deň v Home office začínam rovnako ako každý iný- s "To Do Listom", ktorý sa nám v "digitálnom svete" nekráti, ale naopak rozširuje. Každý deň rozmýšľame ako Vás v týchto dňoch zabaviť a priniesť fashion inšpirácie až k Vám domov. :) Takže my sa rozhodne nenudíme a častokrát pracujeme aj do neskorých hodín, keďže nás táto práca neskutočne baví! :) No vďaka času ušetrenému cestovaním do práce odzbrojujem všetky výhovorky tipu "nestíham", takže náš byt sa bliští a ja si počas "obedovej" pauzy trošku aj zamakám :) . A keďže som človek, ktorý miluje spoločnosť ostatných ľudí, tak sa už sa neviem dočkať, keď budeme opäť v normálnom režime! :) 

IMG_2065 (1)

Zuzana Sarlosi (Social Media Marketing Manager )

Homeoffice či ne-homeoffice u mňa začína rovnako, TO-DO list na stole a skvelý pocit ak je z neho na konci dňa vyškrtané čo najviac so symbolom HOTOVO :) Svet vonku sa možná troška spomalil, ale nám, ktorí pracujeme v on-line svete a hlavne so soc.sieťami sa o to zintenzívnil. Keďže pre vačšinu z nás zostal na istý čas jediným spojením s rodinou či priateľmi. Preto sa spolu s kolegyňami snažíme našim sledujúcim spríjemniť tieto dni kreatívnym obsahom zo sveta módy, designu a tiež sprostredkovať ako prežívajú dni strávené doma naši influenceri. Tvoríme takmer až magazínový obsah plný zaujímavosti pre náš Instagram, píšeme články na nový blog a pracujeme na novom online projekte. Jednoducho na nudu ani nepomyslím, naopak som rada, že ako "outfit of the day" mi stačí niekedy aj pyžamo či tepláky, vlasy zo včera a no make-up. A hneď mám dve hodiny denne na prácu k dobru :)

IMG_8803

Barbora Švančarová (Senior Marketing Project Manager) 

Home office v době uzavření je kancelář a centrum POP všude možně po bytě. Jídelní stůl a židli,
střídá sedačka tam a zpět x-krát denně.
Bohužel ve mě prostředí domova nevyvolává komfort, ani pohodlí pro pracovní povinnosti - jako
prostor outletu a moje pracovní místo v kanceláři. Moje hlava, i po této době těžko přijímá můj
domov - jako moji pracovnu, i přesto, že jsem část svého pracovního života pracovala běžně z domu.
Domov pro mne přestal být ten druhý ,,svět,, a stal se prostorem převážně pro práci, kde je chvíli čas na
rozpočet, chvíli na doladění střihu roušek, emaily, poptávky nebo na tvoření inspiračních fashion
koláží jako tipy na trendy pro Vás.
Každý z týmu dělá co může, abyste se v karanténě nenudili a nezapomenuli na nás. :-) Snažíme se
zpříjemnit si práci doma, přinášet Vám inspiraci, tolik se nestresovat, přece jen čas má najednou
úplně jinou hodnotu.
Doufám, že se brzy uvidíme všichni v POP a tato fotka bude pouze vzpomínka na ty horší časy
strávené doma.

de02f717-3cea-4b91-8065-7a898602e07c

Marie Grossu (Tourism and Corporate Sales) 

Svět se najednou změnil a většinu času jsme začali trávit mezi čtyřmi stěnami. Nicméně jsme se okamžitě dokázali přizpůsobit této nelehké době. Práce z domu, videokonference, telefonické porady a téměř posedlá pozornost k čistotě se staly normou. Já osobně tuto situaci vnímám jako příležitost k přehodnocení svých návyků a dotažení věci, které se odkládaly.

Po třetím týdnu home office jsem se poučila a shromáždila užitečné tipy, jak práci z domu přežít a nezbláznit se.

  • Ráno nezůstávat v posteli. Je důležité dodržovat vše, na co jste byli zvyklí. Jen s tím rozdílem, že se nepřesunete do kanceláře, ale do jiné místnosti k pracovnímu stolu.

  • Nezdržovat se příliš dlouho na jednom místě, dělat si pauzy, měnit pozice, při kterých pracujete a pravidelným větráním zajistit příjemné a zdravé domácí prostředí.

  • Pokud to je jen trochu možné, rozdělte svůj domov na zóny, které odrážejí různé účely. Nepracujte na stejném místě, kde odpočíváte. Jasně rozdělený prostor Vám umožní snáze se soustředit na práci, nebo naopak vypnout při relaxaci.

  • Je potřeba zajistit pořádné osvětlení pracoviště. Posaďte se blíže k oknu nebo na terasu a večer položte na stůl lampu.

  • Ráno si napište seznam toho, co musíte za ten den udělat a postupujte podle plánu. Nikoho nenechte do plánu zasahovat a raději nic neodkládejte na později. Později totiž může být ještě hůř :)

  • Najít správný kompromis mezi prací a rodinou a předem o tom všechny informovat.

  • Uspořádejte si svůj pracovní prostor.

  • Eliminujte rozptylující faktory.

  • Obklopte se předměty, které evokují pozitivní vzpomínky a pocity. Mohou to být příjemné malé věci, které jste dostali jako dárek od blízkých nebo například váza s jarními květinami.

  • Žádný home office se neobejde bez litrů kávy nebo čaje.

Dočasně pracovat z domu je obrovský bonus. Nejenže si určujete svou pracovní dobu sami, ale také máte možnost si vytvořit prostředí, ve kterém se Vám bude mnohem lépe pracovat. Přijímejte každou změnu jako výhodu a buďte produktivní!

Marie Home Office

Jan Muranský (Retail Director) 

Jinak tento “trvalý” home office mne zastihl v době, kdy mám doma 7 týdenní miminko. Takže jsem rád, že s ním mohu trávit víc času a víc doma pomáhat i partnerce. I díky tomu, že mi odpadá cestování do kanceláře. Snažím se držet stejný rytmus práce, nejvíc mi vyhovuje během dne měnit prostředí - pracovna, jídelna a když je hezky, klidně chvíli i venku na zahradě. Distanční přístup pro mě není úplně nový, za několik let práce v nadnárodní společnosti a správě regionu CE jsem byl zvyklý mnoho věcí odbavovat na dálku. I tak se ale už velmi těším až budeme zpátky v normálním režimu - přeci jen retail je hlavně o lidech a fyzickém kontaktu se zákazníkem. To mi teď opravdu chybí.

image1

Alena Gregorová (Marketing Manager)

image001

Otto Jerman (Tourism Sales Manager) 

...můj "home office"  znamená úsporu času stráveného dojížděním do kanceláře a přeplněného velkoměsta a na první pohled také komfort domácího prostředí....Znamená ale též značné rozptýlení  domácím "vyučováním"  dětiček ( konkrétně 1.třída, 4.třída, 7.třída) a neustálým řešením  jejich  fantastických volnočasových nápadů a aktivit ... ještě že máme zahradu ;-) ). Každý pracovní den, s oznámením: " tak miláčkové  a teď už musím do práce".... většinou  mizím z dosahu  rodinného světa do klidného a  kreativního prostředí své minikanceláře v podkroví... .... z práce se snažím vracet "domů" k rodině o něco dříve, než bylo zvykem z Prahy, šetřím totiž čas, protože nemusím nikam dojíždět ;-)20200420_OJ_HO

Jiří Eršil (Facility Manager) 

Co se týká práce jako facility, musíme stihnout projekty, které se dají urychlit v rámci dočasného uzavření centra. Jedná se zejména o zaslepení jednoho vstupů do jednotky Jitka Klett, rozsáhlá příprava pro finální instalaci a zprovoznění velkoplošné LED TV na terase, nutné opravy a též stále probíhající revize technologií, kterých je budova plná. Home-office je pro mne jen po určité dny v týdnu, neboť hlavní náplní je stejně být v outletu při všech pracích a úpravách.

20200408_183009

David Karas (Retail Manager)fc8533c0-f10e-4aea-ad8e-6a659dd167ec

Jakub Dlouhý (Marketing and Sales Director) 

IMG_0014